2014. március 12., szerda

Kis magyarázat...mindenre.

Hát sziasztok! Úgy érzem tartozom nektek egy kis magyarázattal... Először is, elég régen volt új rész, ennek két nagyon egyszerű oka van:
- Semmi visszajelzést nem kapok, nem tudom milyen a blog, min kéne javítani, kinek hogy tetszik, semmit sem tudok. Megvan az alap ötletem, amit nagyon szívesen vinnék, és ígérem vinni is fogom, de a barátaim támogatásán kívül, egy kis "idegen" szemű kritika is jólesne néha napján. Csak egy kis üzenet a chat sávba, vagy egy komi, nem sok dolog. Utálom, mikor egy blogger nyavalyog (én mindig azt hittem hogy ez "sima jével" van írva, csak én vagyok ezzel így?), azért, hogy nincsen semmi visszajelzés, de most már kezdem megérteni miért. Egyszerűen nincs visszajelzés, nincs motiváció, nincs meg az az érzés, hogy van miért írni, és így nem megy. Tehát értitek. 
- Lehet nekem gratulálni, mert sikeresen letöröltem a Word-öt a gépemről, ahol ugye eddig írtam. Eddig meg volt annak a sémája, és úgy közöltem a részeket, de most ez ugyebár Word nélkül nem nagyon akar összejönni. Van ez a megoldás, hogy rögtön a blogger-nek a "bejegyzést közlő" (mondjátok meg mi ennek a rendes neve, én nem tudom :D) részébe írom a dolgokat, de akkor el fog ütni a kinézete a régiektől. (Nem mintha annyira hatalmas tehetségem lenne a design részéhez a dolgoknak.) Éééés akkor itt vissza is kanyarodtunk az első okhoz. Nincs visszajelzés. Mondjátok csak, zavarna akkor ez titeket, hogy "kicsit" eltérő lenne a régiektől az új részek külseje? 
Ennyi is lenne a "Miért nincsen rész te kis nyomi blogger?!" rész. 

Következzék, az ÚJ KÜLSŐ! Nem tudom, nekem nagyon tetszik, és rengeteg hálával tartozom érte. Sajnos személyiségi jogok miatt, ( na meg a jó memóriámnak köszönhetően, igen elfelejtettem a blogjának a címét bocsi ) nem írom ki a segítőkész designerem nevét, csak simán B. Anitaként említeném. Tehát, szerintem Anita gyönyörű munkát végzett, nekem negyede ennyire sem jött volna össze, és tényleg semmit nem tudok mondani, csak hogy KÖSZÖNÖM, KÖSZÖNÖM, KÖSZÖNÖM ANITA!♥ Örök hála érte. 

A magyarázat tengerem itt be is zárulna, nem sokára hozom a részt az ELSŐ DÍJAMRÓL! Igen, haha az első megnyert blogversenyem után (amit szintén nagyon köszönök) megkaptam az első díjam! Sietek vele sziasztok!(:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése